Alla inlägg under oktober 2007

Av Johansson - 30 oktober 2007 09:47

ÄNTLIGEN kommer jag in på bloggagratis.se, har försökt i 2 dagar nu men det har bara krånglat.


Just nu sitter jag tyvär på jobbet och bloggar, orkar verkligen inte jobba nu, mår inte så bra =/.


I helgen åkte jag och min älskling till östersund, det var jättetrevligt =).

När vi kom fram till ö-sund på lörda så gick vi och kollade på lite vinterjackor till mig, och jag hittade en schysst jacka för 500spänn, den köper vi tyckte jag =). den är skitsnygg hehe. E.E tycker också den är najjs ;).


På kvällen stylade vi till oss lite och skulle iväg för att käka på en kina resturang, den första vi kommer till ser helt proppfull ut, jaja vi testar nästa istället.

Samma sak där, helt proppfull =(. Jag och min älskling gav inte upp så enkelt inte =), vi gick till den 3:e och kollade, och där fanns det platser, det dumma var att eftersom vi inte bokat bord fick vi sitta alldeles brevid annat folk, men det gick bra endå.

E.E beställde 3 små rätter och jag beställde friterad kyckling med sötsur sås och ris, och det var såååå himmla gott hehe =).

Efterrätt, friterad banan och glas ;).

Sen var det dags att röra sig vidare, jag gick och betalade, självklart bjöd jag min älskling på detta kalas =).


Efter maten åkte vi hem igen för att vänta på några kompisar till E.E som kollade på Bio. när dom var klar stack vi till O'learys, men jag och E.E blev inte så långvarig där, var inte så kul när man var nykter faktiskt.

Trött som vi var åkte vi hem och sov.


På söndagen gjorde vi inte mycket, vi låg i sängen och myste tills vi skulle åka med bussen till sveget. Det var jättemysigt =).


Sen åkte vi hem till sveg igen.


Och nu sitter jag här på jobbet, och jag saknar min älskling jättemycket.


E.E önskar att du kunde vara här nu så jag får hålla om dig och pussa på dig =). *pussar på dig sötnos*


Snart är det Halloween och det ser jag verkligen fram emot, ska bli jättekul, förra året var en riktig succé =).

Det är så himla skönt för jag har fått ledigt hela lördagen och söndagen så det kommer bli party party =).


Nu orkar jag inte blogga mer, måste fortsätta jobba.


Jag ska FÖRSÖKA hålla bloggandet uppe eftersom detta verkar vara som knark för vissa haha ;).


E.E Jag älskar dig min sötnos *kysser*

Av Johansson - 22 oktober 2007 15:45

Jorå jag lever, har blivit riktigt slö på att blogga bara =P.


Kommer inte ihåg senaste seriösa blogg jag skrev, och inte fan orkar jag titta efter heller eftersom bloggagratis.se verkar ha lite serverproblem.


Iaf så är det mest jobb just nu känns det som, jävla cepeschema är vad jag har just nu på jobbet. Ska man arbeta på sykes ska man helst vara robot eller lobotomerad. men det betalar mina räkningar iaf.


Jag ser verkligen fram emot halloween, jag och min käresta fick våra halloween grejer idag =), kunde ju varit bättre kvalité på grejerna men vafan det är ju halloween så man ska endå inte se bra ut hehe.


I helgen ska jag och min käresta till stan, det ska bli roligt =). E.E ville kolla på lite mer halloween tillbehör. också ska vi käka på kina resturang, gott gott gott gott hehe.


Annars då?

Jo just ja, kolla på filmen ovanför denna blogg, den är skitrolig =)

Och till er som inte tycker den är rolig; Hoppas att ni ramlar!!!


Jag tror denna blogg får räcka för idag faktiskt, jag ska ta och äta med min lilla gulleplutt nu, hon har lagat mat och som vanligt är det säkert huuur gott som helst.


Hej dåååååå!


Av Johansson - 14 oktober 2007 18:10

Idag tänkte jag skriva bloggen på det här sättet, mmm så det så!


Det känns som det varit jättemycket jobb på sistone faktiskt men det är inte värre än vanligt.



Igår åkte min lilla ängel till östersund, hon åkte 10:30 på morgonen efter att hon varit vaken typ 2 dagar i streck, nästan iaf, hon fick sova nån timme, stackars liten, men det gick bra iaf =).

Saknar dig gumman, du får skynda dig hem ;).


Idag har jag jobbat till 13 som vanligt, sen gick jag och miko på knuten och käkade, vi testade äta på svegskrogen igår men det var ingen höjdare, jag föredrar knuten isf.

Sen gick jag in till Milf och hälsade på innan hon gick till jobbet.

Puman var också där, det var ett tag sen man såg henne, du har inte fått din present jag köpte från LA än heller, men det hinner vi fixa.

Inte undra på att puman har så jävla många besökare på sin sida, gick in på "visa referenser till din blogg"

och kollade vad folk sökt på för att komma in på bloggen, jag blir lite orolig när jag märker vad folk söker på på google =P.


Jag kollade själv vad folk sökt på för att hitta min blogg men det var inget roligt =(.

Nu sitter jag på jobbet iaf och skriver, håller på att hjälpa en kund samtidigt också, jag är så duktig ;).


Vad händer sen då?, efter jag slutat vet jag inte, ska iaf hem och sen får vi se vad som händer.


Nu börjar jag få idétorka, vet inte vad jag ska skriva, kanske skriver en till lite blogg när jag kommer hem.


E.E Hoppas du får det jätteroligt i stockholm, jag saknar dig jättemycket ;)

Pussar på dig gumman.


Hej då allihopa

Av Johansson - 8 oktober 2007 19:53

Jag vet att jag varit lite slö på bloggfronten men här kommer en till.


Det är skönt att vara tillbaka till sveg, lungt å skönt.

Att sova i min egen säng är helt underbart och det som gör det ännu bättre är att jag har min kära att hålla om och pussa gonatt =).


Jag har inte gjort så himmla mycket sen jag kom hem, mest softat bara.


E.E har bjudit på jättegod mat, potatisgrattäng med köttfärs, så himmla gott, var nå chili inblandad också.


I lördags gick jag och E.E till milf och nötknäckaren för att dricka litegrann, också fick vi inviga Jöggas drickspel som jag köpte till han, det var jättekul.


Sen gick vi och kolla läget på folkan innan vi drog hem, och där var det full fight, varenda människa som stog där ute slogs typ hehe.

Typiskt sveg.


Jag sitter på jobbet nu och det är INTE roligt, jag har skittråkigt, men som tur är har jag E.E att chatta med =).


Milf: vi måste ta en riktig fest snart, jag är suparsugen hehe, bäst för er att ni ska ha halloweenparty detta år igen, det var en succé förra året.


Nu tror jag att jag skrivit klart, orkar inte skriva så mycket mer.

Slutar om ca 2 timmar, då ska jag hem till min kära och kolla på film.

Kyss till dig E.E =)


Hej då allihopa

Av Johansson - 3 oktober 2007 18:41

Japp jag överlevde den extremt långa resan hem =)


Nu har jag kommit hem, faktiskt så kom jag hem i måndags men jag har inte orkar skriva en blogg förräns nu.

När jag kom hem till sveg hade jag varit vaken i nästan 40 timmar, så jag var heeeelt slut.


Öppnade dörren till min lägenhet, och där stog E.E och väntade på mig, jag blev så himmla glad över att se min lilla ängel igen, kändes som om det var 100 år sen sist.

Många pussar och kramar blev det =).

E.E fick sina presenter, ett jättefint halsband, format som ett hjärta också står det E.E's namn i det. Och en rosa ros ligger i den också.

E.E blev jätteglad och tyckte det var den finaste presenten en kille nånsin gett hon, det förtjänar du gumman ;). puss på dig.


Sen gick jag till Milf och Nötknäckaren, blev jätteglad över att se dom också, en stor kram till Milf och Nötknäckaren.

Så skönt att vara hemma och träffa er igen mina kära vänner =).

Milf fick en fin tavla på venice beach och en t-shirt det står "I Married Stupid" hehe den tyckte jag Milf skulle ha =P.

Nötknäckaren fick en t-shirt som det stog "LA County Jail" på, han passade bra i den ;).


Jögga och JJ var också där, Jögga fick ett drickspel vi måste inviga riktigt SNART, "The totaly fucked up drinking game, fucked up edition" lät som det skulle passa dig jögga ;).


JJ fick ett doftljus som luktade gott, hehe jag hoppas det duger.


Kukas, mamman, Puman och Mogge kom också dit men jag hade inte med era presenter så ni får dom vid ett senare tillfälle =), inte du mogge, du får ingenting =P.


Alla fick en dollar också, hade många såna kvar efter LA.


Sen var det dags att gå hem och sova men E.E hade andra planer ;) SEN fick jag sova, och det gjorde jag.

Äntligen fick jag hålla om min E.E =)


Nu orkar jag inte skriva mycket mer.

Kommer en blogg imorrn också


Puss på er alla.

Presentation

Omröstning

Damion FTW!!!
 Jaaa lätt!
 Nej fan heller!
 Vad betyder FTW?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards