Direktlänk till inlägg 27 november 2007

HERREGUD EN BLOGG!!!!

Av Johansson - 27 november 2007 19:20

Ok, här kommer en jävligt efterlängtad blogg =).


Vet inte riktigt vart jag ska börja, vi börjar med helgen som varit =).


Min älskling fyllde 20 år i fredags =D, grattis igen älskling =D.

På fredagkväll kom också sara (grattis på dig också), andreas och madde.

Då blev det goooood mat och trevligt sällskap, efter maten började vi dricka lite och spela "Med andra ord" och "Våghals", spelet våghals var roligt hehe, ungefär som sanning eller konsekvens fast lite annorlunda =).

Man gick väll och la sig strax efter 03:00 nångång =P.


På lörda mådde jag lite halvrisigt men det blev bättre fort ;), jag älsklingen sara andreas och madde drog iväg på konsum och handla så vi kunde göra tacos (dregglar), skitgott blev det, och efter god mat kom alkoholen fram ;), vi drack faktiskt lite till maten också =D.

Hela mitt kylskåp var smockfullt med alkohol kan jag ju säga haha.


Fest hemma hoss mig och måånga bjudna, vid 19:00 skulle folket komma men alla kom senare än så =P, festen blev skitkul tycker jag och alla verkade ha roligt. Lyckad fest! =D.

Det sista folket gick därifrån vid 6 tiden typ hehe.


När jag vaknade på sönda vid 13:00 ungefär hade min älskling redan gått upp och städat osv, du är bäst i hela världen älskling ;).

Sen blev det att säga hejdå till sara andreas och madde för dom åkte tillbaka till sundsvall. (vi kanske ses igen till nyår, hoppas på det iaf =))

Jag och älskling gjorde inte ett smack på söndakväll hehe, tog det lungt bara.


Måndag igen och tillbaka till det tråkiga jobbet på hades =/, efter jag slutat på månda kväll satt min älskling och drack vin hemma ;), alkisvarning där gumman ;).


Och nu är det tisdag och jag orkar inte blogga mer för det ringer hela tiden *morr*, jag sitter alltså på jobbet och bloggar.


Jaja bloggen är klar och jag hoppas den duger så länge, nästa blogg blir väll om ca 100år igen då ;).


E.E älskar dig min sötnos, vad skulle jag göra utan dig, tusen kyssar till dig

 
 
Ingen bild

E.E

27 november 2007 20:12

vad bra att det äntligen kom en blogg älsklingen min :) jag hade en jätte bra helg,och den bästa födelsedagen tack vare dig :) Du är bäst! haha nej då älskling, ingen alkisvarning på mig, vart bara lite sugen ;) höhöhö!! Kom hem nu så jag får pussa på dig, saknar dig ju! Älskar dig min älskling, du är så söt :) Kyss

 
Ingen bild

Sara Eckerman

28 november 2007 12:49

Woho Tomas ;P
Ja helgen var faktiskt jätte lyckad , super skoj :D
Hoppas på nyår nästa nu :)
Puss och Kram .

 
Ingen bild

plumbergirl

29 november 2007 13:08

Du e så jävla snabb min vän:) Kyss på dig hjärtat

 
Puman

Puman

2 december 2007 17:36

God damn grabben!
Mirakel och under kan verkligen ske ;P
Kram Sengångare =)

http://www.puman-ragnarok.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Din älskling!

4 december 2007 20:02

ville bara säga att jag älskar dig och saknar dig! kyss

 
Ingen bild

E.E

24 december 2007 21:29

God Jul älskling, och tack för julklappen, det var den bästa julklappen nånsin :) Älskar dig! Kyssar Din Emma

 
Jörgen

Jörgen

26 december 2007 20:49

UPPDATERA DIN LILLA BÖG! ;)

http://www.pardeman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jörgen

2 januari 2008 17:07

UUPPPPDDAATTEERRAA!!!!!!!!!

 
Ingen bild

E.E

9 januari 2008 11:21

jag skanr dig med älskling, kom hem nu! jag har tråkigt :( Pussar Älskar dig

 
Ingen bild

Sara Eckerman

10 januari 2008 18:09

Nu får du faktiskt ta och uppdatera dig din slöfock :P
Haha , jag kommer ÄGA dig på Wii ;)

 
Pia

Pia

11 januari 2008 05:59

haha njae han var inte allt för sugen på bad i början, men sen gick det bättre :D du skulle sett när han skakade av sig allt vatten i badrummet sen när han kom upp! jag o julia blev duschade vi med haha

http://www.sandees.blogg.se

 
Ingen bild

Pia

29 januari 2008 01:32

haha du är verkligen inte i position att säga åt andra att uppdatera ditt & datt när du e så jefla slö själv :P

 
Ingen bild

Emma

2 mars 2008 12:07

hej älskling, ville bara säga att jag saknar dig otroligt mycket och är glad över att allt har löst sig mellan dig och mig nu :) Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig mitt hjärta, du och jag för ALLTID! Jag älskar dig! Puss DIN Emma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johansson - 11 juli 2008 17:59

Sida 8395   Ja då fyller man 23 år då, det är inte varje dag det inte. Började dagen med lite sms grattis från folk, tack så mycket alla ni som sagt grattis =)   Älsklingen var väldigt trött imorse, men hon har jobbat mycket nätter i 2 veckor nu så d...

Av Johansson - 8 maj 2008 10:25

Bloggandet går faktiskt lite segt men här kommer en iaf   Just nu sitter jag på jobbet och har skittråkigt, har jobbat i 6 dagar nu och har 1 kvar sen är det fanimej helg =D. jag tar mig ju knappt upp ur sängen på mornarna heller så lika bra det hehe...

Av Johansson - 25 april 2008 13:30

 UPDATE - 20:40  Ja nu sitter jag på jobbet igen, fan va jävla tråkigt jag har. Jag fattar inte varför men på fredagskvällar och helger ringer bara en massa skummisar, det är verkligen så också, bara en massa galningar och konstiga människor som ring...

Av Johansson - 23 april 2008 22:14

Hallo igen och ursäkta upphållet, men ni är säkert vana ;)   Jag var ledig måndag och tisdag och det var najjs som fan, behövdes ju verkligen men jag vet inte om jag blev särskilt utvilad. Kommer knappt ihåg vad jag gjorde dom 2 dagarna heller =/.   ...

Av Johansson - 20 april 2008 18:04

Jaha då sitter man på jobbet igen då!   Dagen började ju bra.... inte, chefen ringde 3 min över 9 och undrade om det var skönt att sova =P, "ja väldigt men jag ska gå till jobbet nu så jag har inte tid att prata med dig" svarade jag. Annars var det g...

Presentation

Omröstning

Damion FTW!!!
 Jaaa lätt!
 Nej fan heller!
 Vad betyder FTW?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards