Direktlänk till inlägg 20 april 2008

Tråkig Dag!

Av Johansson - 20 april 2008 18:04

Jaha då sitter man på jobbet igen då!


Dagen började ju bra.... inte, chefen ringde 3 min över 9 och undrade om det var skönt att sova =P, "ja väldigt men jag ska gå till jobbet nu så jag har inte tid att prata med dig" svarade jag.

Annars var det ganska lungt på jobbet.... ett tag, sen när svenska folket vaknade så bröt helvetet loss =P.

Blev lite lugnare vid 12 tiden iaf.


När jag kom hem på lunchen ringde jag min lilla sötnos och pratade en stund sen satte jag igång att diska, sen dammsuga och sen plocka undan lite skit. jag avskyr att hålla på att städa och diska osv men när jag är klar blir jag alltid lika nöjd, man mår inte bra av att bo i en stökig lägenhet, och min lägenhet är inte stökig längre =), fast det var den inte före heller hehe.


Discworld - The Colour Of Magic

Jag kollade på en film efter allt städande, filmen är baserad på 2 böcker som jag älskar. det är svårt att förklara böckerna så jag tänker/orkar inte förklara, iaf så är dom väldigt roliga, böckerna skojjar och driver med allt vad fantasy heter =P.

Filmen är uppdelad i 2 delar, den första såg jag igår innan jag skulle sova och den andra delen nu innan jobbet.

Tyvär var filmerna inte ens i närheten så roliga som böckerna så jag blev ganska besviken, men endå roliga att se eftersom jag läst om allt det hehe.


Men som sagt nu sitter jag på jobber igen och ska försöka fördriva tiden på bästa sätt (genom att blogga tex).


Älsklingen är påväg hem nu också =), saknar och älskar dig sötnos ;).


Erhm ja vad ska man mer skriva.... vet inte.

 Tror jag ger mig här faktiskt.


Glöm INTE att kommentera ;)

Det här kan ni leka med sålänge

Free Flash GamesandFree Online Games  
 
din älskling

din älskling

20 april 2008 20:08

Nu är jag hemma älskling :) så ikväll ses vi, weee =) jag tror jag måste börja ringa och väcka dig på morgonen när vi inte sover med varandra, du försover dig ju hela tiden :) sötnos! Älskar dig! KYSS

http://digilo.bloggagratis.se

 
Sara

Sara

21 april 2008 08:26


Så kul att du börjat blogga igen tycker jag, verkligen på tiden att du fick tummen ur... ;)
Städning är alltid lika borring men det är kul när det är klar iaf :)
Så gulligt, på väg hem :D Du och Emma är bara för söta ihop :)

Ses snart när du kommer på jobbet, om jag inte avlidit innan dess :P
Puss

http://eckerman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

plumbergirl

21 april 2008 12:23

Kul att du tagit ditt förnuft till fånga o börjat blogga igen vännen..Puss

 
din älskling

din älskling

21 april 2008 18:20

helt beroendeframkallande spel ju fan!! hehe, jag ska slå ditt rekord!!!!!!!!! Ligger ju på 836 nu :D:D:D:D:D:D:D:D KYSS

http://digilo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Puman

21 april 2008 23:07

Härligt att se att tummen äntligen lossnat =P

 
Syster

Syster

30 april 2008 12:27

Fan, detta spel är beroende framkallande :P
Men ska slå ditt rekord, nära nu, kommit upp i runt 1600 :D

http://eckerman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johansson - 11 juli 2008 17:59

Sida 8395   Ja då fyller man 23 år då, det är inte varje dag det inte. Började dagen med lite sms grattis från folk, tack så mycket alla ni som sagt grattis =)   Älsklingen var väldigt trött imorse, men hon har jobbat mycket nätter i 2 veckor nu så d...

Av Johansson - 8 maj 2008 10:25

Bloggandet går faktiskt lite segt men här kommer en iaf   Just nu sitter jag på jobbet och har skittråkigt, har jobbat i 6 dagar nu och har 1 kvar sen är det fanimej helg =D. jag tar mig ju knappt upp ur sängen på mornarna heller så lika bra det hehe...

Av Johansson - 25 april 2008 13:30

 UPDATE - 20:40  Ja nu sitter jag på jobbet igen, fan va jävla tråkigt jag har. Jag fattar inte varför men på fredagskvällar och helger ringer bara en massa skummisar, det är verkligen så också, bara en massa galningar och konstiga människor som ring...

Av Johansson - 23 april 2008 22:14

Hallo igen och ursäkta upphållet, men ni är säkert vana ;)   Jag var ledig måndag och tisdag och det var najjs som fan, behövdes ju verkligen men jag vet inte om jag blev särskilt utvilad. Kommer knappt ihåg vad jag gjorde dom 2 dagarna heller =/.   ...

Av Johansson - 19 april 2008 14:54

Ja efter mycket efterfrågningar (tjat) så tänkte jag börja blogga igen.   Vet inte vart jag ska starta så jag börjar helt enkelt med idag.   Det har ju inte direkt hänt så mycket idag, gick upp och började jobba sen har jag varit me farsan och fikat ...

Presentation

Omröstning

Damion FTW!!!
 Jaaa lätt!
 Nej fan heller!
 Vad betyder FTW?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards