Alla inlägg under juli 2008

Av Johansson - 11 juli 2008 17:59

Sida 8395


Ja då fyller man 23 år då, det är inte varje dag det inte.

Började dagen med lite sms grattis från folk, tack så mycket alla ni som sagt grattis =)


Älsklingen var väldigt trött imorse, men hon har jobbat mycket nätter i 2 veckor nu så det förstår jag, men när vi väl var uppe åkte vi iväg till morsan, och där väntade lite släkt osv.

Några paket och kramar senare var jag och älskling tvungen att skynda oss iväg för att handla lite saker tills ikväll.


Det blev inte billigt på systemet =(, men vill man ha kul så kostar det också.

Nu har vi iaf allt klart... nästan. det är bara sexet och dushen kvar.

Sen kommer det ramla in folk lite titt som tätt.


Jag fick blommor av min älskling idag, jättefina blommor =)

Älskar dig så mycket gumman, du är bäst <3.


Jaja en liten blogg blev det iaf, nu ska vi äta göka och göra oss klara.


Ni är välkommna ikväll, Hade gött

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Damion FTW!!!
 Jaaa lätt!
 Nej fan heller!
 Vad betyder FTW?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards