Alla inlägg under maj 2008

Av Johansson - 8 maj 2008 10:25

Bloggandet går faktiskt lite segt men här kommer en iaf


Just nu sitter jag på jobbet och har skittråkigt, har jobbat i 6 dagar nu och har 1 kvar sen är det fanimej helg =D. jag tar mig ju knappt upp ur sängen på mornarna heller så lika bra det hehe.

Jag fattar inte vad vissa människor tänker med, får en kund och jag ser direkt att hans support och garanti gått ut, förklarar det för kunden och säger att vi inte kan hjälpa han osv.

Men han säger "nej nej det vet jag men jag vill bara ha svar på lite frågor osv, jag vill liksom inte ha support eller nått sånt".

VAFAN?, är inte det support då eller??? jäkla pucko =P haha.


Ajja knäppa människor finns det mycket av och dom flesta har en fujitsu-siemens dator =P.


Det Är Skönt Vääääääder

Fan va jag hatar den låten, vet inte vilka som gjort den heller, men så fort det är bra väder tänker jag på den jävla låten, fan ta er som gjort den låten.

I vilket fall som helst så är det faktiskt bra väder nu och det ÄR skönt, skulle tydligen bli bättre väder i helgen tillochmed =D, då vill jag fan grilla, har längtat efter grillat nu jättelänge haha, och potatissallad, och smirnoff ice *dregglar*. Synd att älsklingen inte kan äta grillat och dricka alkoläsk med mig bara =/, men det kommer det också, ellerhur sötnos? ;)


Över till andra fantasier, jag borde börja blogga på jobbet nu ser jag, om jag försöker blogga hemma får jag brainfreeze och sen skriver jag 3 rader med skit.

Nu på jobbet har jag min kreativa sida aktiverad och får fram mycket mer hehe.


Lunch FTW

Vad ska man hitta på på lunchen då, ja ingen aning som vanligt, det får bli det som händer helt enkelt, skulle ju inte sitta helt fel att glassa i solen med ett par öl, fast jag måste jobba ikväll så det blir inget av det.

Kommer och tänka på det nu, fy fan va det var länge sen det var som jag var full sist, känns som 100år typ, jag måste ta och bli helt radiostyrd snart känner jag, lennart har inte fått se friheten på alltför länge nu haha. kanske lika bra det, han brukar ju bara göra saker man får fan för dagen efter endå =P.


Jamen titta, tiden går lite fortare nu!

Då var klockan snart 11 då, 2 timmar kvar alltså. har fått lite mail på jobbet nu som snackar om en teamfest nångång frammöver, teamfesterna brukar vara skitkul faktiskt, aktiviteter blandat med god mat och lite alkohol =).

Får se vad som händer denna teamfest, borde komma ut lite mer info om det snart.


Nu tror jag inte jag ska blogga mer faktiskt, kanske uppdaterar mer sen kanske inte.


Älskar dig Emma <3


Hade det bra allihopa!

Presentation

Omröstning

Damion FTW!!!
 Jaaa lätt!
 Nej fan heller!
 Vad betyder FTW?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards